Presentazión festibal Artieda’09 en o Z.S.A. A Enrestida

PresentArtiedabuena

O zaguer 24 de chunio se presentaba o festibal Artieda’09. Organizau por o B.I.C. y a chen d’o Salzar d’Artieda se dió cabida dentro d’a semana cultural d’a Madalena ta poder informar-ne más y fer un acto publico an que replegar dudas, informazión y situazión de l’estau d’o macroprochecto d’enamplazión de YESA. Menaza prenzipal d’o quiesto lugar d’Artieda.

A tardi prenzipiaría con a procheczión d’o documental “La cara oculta dels pantans de Franco”, que nos amostraría a reyalidat d’as añadas 40 en os lugars amanaus a las riberas d’a Noguera Ribagorzana y l’Ebro. Afectaus, exiliaus, treballadors,… unas imachens que parixeban yeran acotoladas pero que puede estar que tornen a fer-se reyalidat en Yesa.

Dimpués d’a bisualizazión d’o documental, y con a cambra ya luzindo con aspecto respetable de chen, se dió paso a la presentazión d’os dos bidios de promozión que s’eban feito ta o festibal. Un primer contacto con as collas mosicals y as actibidaz que en o mes de chulio se podrán beyer en Artieda.

En a zaguera parti d’a presentazión os dos ponens posaus en a mesa de charradas ufrirían a os asistens toz os detalles y prebisions ta o festibal: collas, gaiters, chentas, mosica, zona d’acampada,… no sin oblidar os trangos a dar decamín ta conseguir o bono de biache en bus dende Zaragoza, Uesca y Chaca.

Entre os datos a dar no podrían faltar os zaguers datos de l’actualidat de YESA asinas como a istaria d’a suya resistenzia dende abe asabelo de tiempos. En a charrada d’o 18 de chulio, que se dará chunto a la chen de solidarios con Itoitz se i dará, se’n informará más y más fundo sobre a prenzipal enchaquia de l’acampada-festibal.

YESA siempre NO.

A Enrestida

Anuncios

Una respuesta

  1. […] O zaguer 24 de chunio se presentaba o festibal Artieda’09. Organizau por o B.I.C. y a chen d’o Salzar d’Artieda se dió cabida dentro d’a semana cultural d’a Madalena ta poder informar-ne más y fer un acto publico an que replegar dudas, informazión y situazión de l’estau d’o macroprochecto d’enamplazión de YESA. Menaza prenzipal d’o […] El post original […]

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: