Prou de recular. Manifestacion contra as retalladas laborals en Zaragoza

 

A REFORMA D’A NEGOCIACIÓN COLECTIVA:

REMATADERA D’UN RETACULE HISTORICO

Tasament una anyada dimpués de que o Gubierno aprebase por “decretazo” una Reforma Laboral historica por o mal que fa y as mugas que mete a los nuestros dreitos como treballadors, reforma que como totz remeraremos fomenta que forachitar a los treballadors siga mas barato (de 45 a 33 diyas, lo que ye una perda economica d’o 27% t’o treballador) u fa mas facil ta l’interpresario no cumplir con os chornals pactaus en convenio, por nombrar nomas belunas d’a polidezas más importants, nos trobamos agora debant d’una atra “vuelta de tuerca”: a reforma d’a negociación colectiva, bella cosa que no s’ha feito antismas en as zaguers tres decadas. Y lo que ye mesmo pior, qui monopolizan a suposada representación d’os nuestros intreses como clase, ye decir, CCOO y UGT, s’han amostrau disposaus a negociar dica quasi o zaguer inte y quan han crebau as negociacions han reconoixiu que yera por qüestions de matiz, no pas de fundo. Siga como siga, a la fin, habrá d’estar un nuevo decretazo d’o Gubierno qui impose iste nuevo poaquet de midas contra os treballadors.

¿Qué se preba de fer con ista nueva reforma?

Sacar o prolargue automatico d’os convenios. Dica agora, y asinas ye estau siempre mientres as zaguers trenta anyadas, tot convenio que a suya puenda de vichencia remataba se consideraba automaticament prolargau dica que no se sinyase o venient con o lochico obchetivo de escusar que desapareixesen dreitos que se veniban aplicando d’antismas. Si sale enta debant a reforma isto nunca más no será asinas, con lo que en as puendas entre convenios os treballadors nos viyeremos quasi sin dreitos.

Ficar l’arbitrache con pacto obligatorio: Se fica en a negociación de convenios l’arbitrache con pacto obligatio en o caso de no meter-se d’alcuerdo muito tiempo, lo que mete mugas a lo dreito a la vada en sacar-le efectividat, deixando-nos sin a nuestra principal ferramienta de presión y luita por os nuestros dreitos.

Ennamplar a “flexibilidat interna” d’as interpresas: U lo que ye lo mesmo, enamplar a libertat d’a interpresa ta fer y esfer lo que quiera con os treballadors. Qüestions como a movilidat funcional y cheografica, asinas como os horarios de treballo, serán afectaus dreitament por isto.

Deschudicializar os pleitos laborals: Se mira de que sigan as comisions paritarias u os servicios d’arbitrache qui prenga funcions que dica agora teneban os Chuzgaus d’o Social en caso de pleito laboral, acotolando as pocas vías que teneba o treballador ta poder planificar por sí mesmo a esfensa d’os suyos intreses en caso de pleito laboral independientement d’a interpresa y d’a representación sindical mayoritaria, por un regular de tot de CCOO y UGT y alavez prou aluenyada d’os intreses d’o treballador.

Resumindo…

O que se mira de fer con ista reforma ye, resumindo, enamplar o poder d’o interpresariamen debant d’os treballadors, metendo mugas a la nuestra capacidat ta planteyar a esfensa d’os nuestros intreses colectivament (lo que ye estau de siempre os alazetz d’a nuestra fuerza) y favoreixendo que se individualice ixa negociación, baixo lo falso supuesto de que interpresario y treballador prencipian en condicions parellanas en negociar, lo que ye una mentira de tot que beneficia siempre a l’interpresario. Tot ixo sin isublidar l’empente patronal ta que os chornals sigan vinclaus a la productividat, en cuenta de fer-lo a lo tiempo treballando como dica agora, lo que suposará más presión t’o treballador y, alavez, mayor carga de treballo u, por contras, perda de poder adquisitivo.

Prou de recular! Agora toca luitar!

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: