Solidaridat con o companyero Josep Garganté

http://garganteabsolucio.wordpress.com/

[aragonés]

Puyalón de Cuchas y o Sindicato Obrero Aragonés – Sindicato d’@s Treballadors/oras d’Aragon (SOA-STA) como organizacions políticas y sindicals d’a cucha independentista aragonesa quieren amostrar de traza conchunta a suya mas sincera solidaridat con o companyero Josep Garganté, eixemplo de constancia y entrega a la luita comun d’os pueblos oprimius por o estau español y a la esfensa d’a clase treballadera.

D’a mesma traza, queremos denunciar o comportamiento encorredor que TV3 ye amostrando enta o companyero Gargante. TV3 (TV publica, controlada por o gubierno autonomico catalán, no lo xublidemos) como interpresa de desinformacion y eixercindo un cada vegada mas importan quarteno poder, ye fendo nomas de comparsa d’o poder chudicial y d’os cuerpos de represion, prevando d’afogar a voz d’as personas que luitan por un millor y mas chusto esdevenidero.

Por tot isto, condenamos o comportamiento de TV3 y exichimos l’absolución de raso Josep Garganté.

En Aragon a 6 de Noviembre de 2011

Puyalón de Cuchas

Sindicato Obrero Aragonés

 

[castellano]

Puyalón de Cuchas y el Sindicato Obrero Aragonés – Sindicato d’@s Treballadors/oras d’Aragon (SOA-STA) como organizaciones política y sindical de la izquierda independentista aragonesa quieren expresar de manera conjunta su más sincera solidaridad con el compañero Josep Garganté, ejemplo de constancia y entrega a la lucha común de los pueblos oprimidos por el estado español y a la defensa de la clase trabajadora.

 De la misma manera, queremos denunciar el comportamiento persecutorio que TV3 está mostrando hacia el compañero Gargante. TV3 (TV pública, controlada por el gobierno autonómico catalán, no lo olvidemos) como empresa de desinformación y ejerciendo un cada vez mas importante cuarto poder, ésta haciendo de mera comparsa del poder judicial y de los cuerpos de represión, en un vano intento por acallar la voz de las personas que luchan por un mejor y más justo futuro.

Por todo ello, condenamos el comportamiento de TV3 y exigimos la total absolución de Josep Garganté.

En Aragon a 6 de Noviembre de 2011

Puyalón de Cuchas

Sindicato Obrero Aragonés

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: