Comunicau de Puyalón de Cuchas en o 20 d’Aviento

Huei, 20 d’Aviento, diya d’os Dreitos y Libertatz Nacioanls d’o nuestro pueblo, Puyalón de cuchas, organización politica d’a cucha independentista, contina o camín prencipiau enta la conquiesta d’as aspirazións d’o nuestro pueblo, igual que fació Juan de Lanuza, en o suyo tiempo.

Dende ista anviesta, a nuestra propuesta s’alazeta en un compromís politico an que sigan as esferents necesidatz d’as clases populars y d’o territorio.

Ye por isto que advogamos por l’acumulación de fuerzas arredol d’a luita por a liberación nacional y o socialismo, por una sociedat en que a producción y o consumo sigan organizaus por y ta la clase triballadera aragonesa. Por una democracia real y participativa, esferent a la democracia burguesa y delegativa.

Achugamos, tamién, por una sociedat esmilitarizada, en a que a solución d’os conflictos se faiga a traviés d’o dialogo y l’alcuerdo. Igual que luitamos por una sociedat en a qual no se discrimine a las presonas migrants y se las faiga veyibles a livel social, laboral y cultural. Asinas mesmo, entendemos que o chenero por o suyo carácter transversal, habría d’estar considerau en tot prochecto adedicau a lo desembolique d’o nuestro país, ya que a nuestra propuesta politica feminista, planteya a las mullers y a las presonas amarguinadas por a suya condición de chenero u orientación sexual, como sochetos d’aición y transformación socioeconomica en Aragón.

Tamién pensamos que o meyo en qual vivimos, o rural y l’urban, ha de vivir abrigau con parametros ecolochicos y sostenibles, y por ixo somos en contra d’os entibos de Mularroya, Yesa y Biscarrués, asinas como a mena de Borobia, o prochecto d’Aramón, u cualsiquier atro macro-prochecto que amenaixe o nuestro paisache natural.

D’a mesma forma, mos situgamos por fer veyibles as luengas propias, a traviés d’aicions que esfiendan as singularidatz d’o pueblo aragonés en iste aspecto. Ye alazetal ta la reconstrucción nacional reviscolar as luengas propias (aragonés y catalán), asinas mesmo como a cultura popular como parti vital d’a nuestra identidat colectiva como pueblo.

En zagueras, y no por ixo menos important, tenemos una achuga clau en o internacionalismo de clase, refirmando as luitas populars y socials de totz os pueblos, os procesos de escolonización y a creyación d’espacios cheograficos, economicos y socials por tot o planetar que creben a hechemonia capitalista-imperialista.

A la fin, nomás que mos queda agradeixer iste anyo que remata, o refirme d’o meyo rural aragonés, que s’ha feito real en a ripresentación d’un conceller en o Concello d’Artieda, siendo o primer d’a historia que esfiende un Aragón socialista, libre y independient, que pueda decidir sobre as suyas custions y que no siga siempre en mans d’as mesmas presonas como ya fa más de quatre sieglos.

  

ENTALTO ARAGÓN INDEPENDIENT Y REVOLUCIONARIO!!

 

Aragon a 20 d’Aviento de 2011

Puyalón de Cuchas

Organización politica d’a Cucha Independentista de Aragón

 

 

 

 

Hoy  20 de Diciembre, día de los derechos y libertades nacionales de nuestro pueblo, Puyalón de Cuchas, organización política de la izquierda independentista, continua el camino emprendido en la conquista de las aspiraciones de nuestro pueblo; al igual que hizo Juan de Lanuza en su día.

Desde esta mirada, nuestra propuesta se basa en un compromiso político en el que se incluyan las diferentes necesidades de las clases populares y del territorio.

Por esto, abogamos por una acumulación de fuerzas en torno a la lucha por la liberación nacional y el socialismo, por una sociedad donde la producción y el consumo estén organizados por y para la clase trabajadora aragonesa. Por una democracia real y participativa, organizada de abajo hacia arriba por las trabajadoras aragonesas, distinta a la democracia burguesa y delegativa.

Apostamos también por una sociedad desmilitarizada en la que la solución de los conflictos se canalicen vía diálogo y acuerdo. Al igual, que luchamos por una sociedad en la que no se discrimen a las personas inmigrantes y se les visibilice a nivel social, laboral y cultural. Asimismo, entendemos que el género por su carácter transversal debería ser considerado en todo proyecto dedicado al desarrollo de nuestro país, ya que nuestra propuesta política feminista plantea a las mujeres y a las personas discriminadas por su condición de género u orientación sexual como sujetos de acción y transformación socioeconómica en Aragón.

También, pensamos que el medio en el que vivimos, tanto el rural, como el urbano, viva arropado de parámetros ecológicos y sostenibles, por eso estamos en contra de los emabalses de  Mularoya, Yesa y Biscarrues,  asi como la mina de Borobia, el proyecto de Aramón,  o de cualquier otro macro-proyecto que amenace nuestro paisaje  natural.

Del mismo modo, nos posicionamos por la visibilización de las  lenguas propias a partir de acciones que defiendan las singularidades  del pueblo aragonés vinculadas a este aspecto.  Es fundamental para la reconstrucción nacional la recuperación de las lenguas propias (aragonés y catalán), así como de la cultura popular como parte fundamental de nuestra identidad colectiva como pueblo.

Por último, pero no por ello menos importante, tenemos una apuesta clave en el internacionalismo de clase, apoyando las luchas populares y sociales de todos los pueblos, los procesos de descolonización, y la creación de espacios geográficos económicos y sociales por todo el planeta que rompan la hegemonía capitalista-imperialista.

Finalmente, sólo nos queda agradecer este año que se va, el apoyo del medio rural aragonés que se ha visto reflejado en la representación de un concejal en el Ayuntamiento de Artieda, siendo el primero de la historia que defienda un Aragón socialista, libre e independiente, que pueda decidir sobre sus propias cuestiones, y que no siempre estén en manos de las mismas personas como hace más de cuatro siglos. 

 

ENTALTO ARAGÓN INDEPENDIENT Y REVOLUCIONARIO!!

 

Aragon a 20 d’Aviento de 2011

Puyalón de Cuchas

Organización política de la Izquierda Independentista de Aragón

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: